حانیهحانیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

فرشته کوچک خوشبختی

برایت همیشه دعا میکنم....

1392/11/20 15:27
نویسنده : مامان لیلا
244 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برایت اینگونه دعا کردم؛خدایا!

بجز خودت به دیگری واگذارش نکن!تویی پروردگار او!

پس قرار ده بی نیازی در نفسش!یقین در دلش!

 

اخلاص در کردارش! روشنی در دیده اش!بصیرت در قلبش!

و روزی پر برکت در زندگیش

آمین

دعا میکنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم؛

دعا میکنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم؛

دعا میکنم که دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه از حرارت عشق گرم باشد؛

برای شاپرکهای باغچه ی خانه ات دعا میکنم که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشند؛

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا میکنم که هیچگاه غروب نکند... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه سحر جون
21 بهمن 92 18:44
سلام لیلاجون وهانیه جون خیلی وبلاگ قشنگیه لزت بردم منتظرعکسای بعدی هستم
مامان لیلا
پاسخ
ممنون سحر جون که بمون سر زدی
الهه مامان امير محمد
26 بهمن 92 0:18
چه دعایی کنمت بهتر از این: خنده ات از ته دل گریه ات از سر شوق و دلت کلبه ای از مهر و صفا قلب تو جلوه ای از عشق و ارادت به خدا …
مامان لیلا
پاسخ
آمین واقعا دعای زیبایی بود ممنون
زهره مامان بهار
6 اردیبهشت 93 2:38
لیلا جونم الهی همیشه دعات مستجاب بشه به لطف و کرم حق تعالی عزیزم .... قربون دل پاکت ،مارو هم دعا کن مامان مهربون
مامان لیلا
پاسخ
انشاالله محتاجیم به دعا عزیزم