حانیهحانیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

فرشته کوچک خوشبختی

تولد یک سالگیت مبارک نفسم

1392/7/22 14:50
نویسنده : مامان لیلا
161 بازدید
اشتراک گذاری

گل من،عزیز من

                              عشق من،هستی من 

 

         

امروز خورشید شادمانه ترین طلوعش را خواهد کرد

و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت،

فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک... . 

 

دختر نازنینم  ،امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که       تو خلق شده ای برای من و پدرت تا زیباترین لحظه ها را برایمان بسازی،امیدوارم ما نیز بتوانیم این گونه باشیم.

فندق کوچولوی من، نخودچی ریزه میزه

عسلکم ،نمیدونی چقدر دوستت دارم

خدا را شاکرم که چنین فرشته کوچکی به ما هدیه داد

زندگی من ،لبخند زیبایت را با دنیا عوض نخواهم کرد  

گل من چه زود یک ساله شدی ....

باورم نمیشود یک ساله مادرم،  مادر  

خدایا شکر که منو لایق مادر شدن دونستی ،امیدوارم تا ابد قدر دان این موهبت الهی باشم

امروز برای چکاپ یکسالگی بردمت بیمارستان راه آهن (نزدیک ترین خانه بهداشت به ما)

توی راه تو میخواستی راه بری،گذاشتمت زمین و دستت رو گرفتم

نمیدونی چه حس خوبی بود

دیگه برای خودت خانمی شدی عسلم ،وزنت9300،قدت76،دور سرت 46بود

 

الان 7 تا مروارید زیبا داری،ماما ،بابا ،دد،می می، عمه میگی

و گاهی اوقات خودت میای روی پام میشینیقلب

گاهی هم لبای کوچولوتو میذاری روی گونه هام(یعنی میبوسیمنیشخند)

بیشتر وقتا گازم میگیری(اما اصلا اشکال ندارهخنده)

هر کس بخواد بره بیرون(خانمها اگه چادری باشن)میخوای باهاش بری و گرنه گریه میکنیگریه

اگه دایی حسین یا عمو مهدی بت بگن حانیه بیا بغلم با جیغ و داد میگی" نه" خجالت

 

تکیه دادن رو خیلی دوست داری(خصوصا به پشتی)قهقهه

اگه بت بگیم حانیه جان این کارو نکن بَده،بیشتر انجامش میدیکلافه

وقتی بابا از اداره میاد با لبخند میدوی به استقبالش(ای دختر لوس بابایی) ماچ

عاشق خرما هستی +چایخوشمزه

از سنجاق سر متنفری (اما من حواست رو پرت میکنم و برات میزنمابله

کلاغ پر و لی لی حوضک و دالی بازی رو خیلی دوست داریمژه

و کلی کار دیگه که الان یادم نمیاد

دخترم،  در این روز عزیز از خداوند برایت عمری طولانی و با برکت همراه با سلامتی خواهانم و  باز مثل همیشه خواهم گفت:

 

                                 تو را تنها به خدایت میسپارم...


دختر گلم 

جشن تولدت رو همزمان با روز عید قربان برات میگیریم (انشاالله)

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سپیده مامان امیرمهدی
22 مهر 92 19:49
لیلا جان تولد دختر گلت مبارک.
واقعا زود بزرگ شدن.
فدات بشم که دوست داری بری بیرون حانیه خوشگل.
امیر من گازم میگیره


ممنون خاله سپیده،شماهمیشه مارو با محبتاتون شرمنده میکنید،امیر جونو ببوس
الهه مامان امیر محمد
22 مهر 92 20:25
حانیه عزیزم فرشته کوچک خوشبختی یک ساله شدنت مبارک. انشالله در کنار پدر و مادر مهربونت 1000 ساله بشی گلم.


ممنون خاله الهه،خیلی مهربونی خاله،بووووس
منا مامان اریان
22 مهر 92 22:04
تولدت مباااااارک حانیه خوشگلم ایشالا 120ساله بشی خاله ..همیشه سالم باشی و شاد عزیزم


خاله منا ممنون،انشاالله 120 سالگی آریان جون
معصوم/مامان جان جان فاطمه
22 مهر 92 23:24
با يه سبد پر از گل هاي ياس و ميخك
حانيه جون فقط ميخوام بهت بگم تولدت مبارك
عزيزه كوچولو تولدت مباركــــ
مامان ليلاي عزيز فاطمه من چند روز از حانيه جون كوچكتره،خوشحال ميشم با هم دوست بشيم
اگه اجازه ميديد با افتخار لينكتون كنم


ممنون خاله انشاالله تولد فاطمه جون
Soraya
23 مهر 92 9:02
سلام به حانیه خانوم عسل و مامان گلش
تولدت هزار هزار تا مبارک، ایشالا که همیشه سالم باشی و خدا تو رو واسه مامان و بابای مهربونت حفظ کنه که یه ساله شدی برکت زندگیشون
ما راستش می دونستیم تولدت 22 مهره ولی چون اینجا همش به تاریخ میلادی کار می کنیم یادمون رفته بود که چندشنبه میشه تولدت. اتفاقا دیشب تو خونه داشتیم حساب می کردیم تولدت کی میشه
خلاصه که عسل خانوم تولدت خیلی خیلی مبارک ببخش که ما دوریم و نشد بیایم تولدت ولی جای ما رو حسابی خالی کنید. دلمون براتون حسابی تنگ شده و امیدواریم که زودی دوباره همو ببینیم. به همه خانواده سلام برسونید و یه عالمه شاد باشید و خوشحال


سلااااااااام خانم دایی جون عزیزم خیلی خیلی دلمون برای شما و دایی محمد تنگ شده،ممنون که به یادمون بودید؛ما همیشه دعا میکنیم شما سالم باشید و خیلی زود همو ببینیم،انشاالله،بوووووووووووس،به دایی جونم سلام برسون
مهتاب
23 مهر 92 10:50
تولده عید شما مبارک حانیه جونم عزیز دلم تولدت مبارک منتظر عکسهای خوشگل تولدت تو عید قربان میمونم


ممنون خاله مهتاب حلما جونو ببوووووس
مامان حانیه
24 مهر 92 20:22
تولدت مبارک حانیه جونم انشاالله خدابهت عمر بابرکت بده وهمیشه درکنار مامانی وبابایی زندگیه خوب وخوشی داشته باشین

ممنون خاله فاطمه همچنین حانیه جون و داداشی گلش
مهتاب
26 مهر 92 10:21
لیلا جونم پس عکسها کوشن ؟ من منتظرمممممممممممممممم

سلام مهتاب جون ،فرصت نشده بود ببخشید